Υστερόγραφο στο «Νεραντζοφίλημα»

Είχα τελειώσει το «Νεραντζοφίλημα» όταν έτυχε να συναντήσω έναν φίλο που δυστυχώς δεν τον βλέπω συχνά και να του αναφέρω ότι έγραψα ένα διήγημα με αφορμή τον Σκαλκώτα. «Α», μου κάνει, «πέρσι το καλοκαίρι ήμουν [δε θυμάμαι σε ποιο νησί μου είπε] και παρακολούθησα ένα κονσέρτο στο οποίο συμμετείχαν δύο Σουηδέζες βιολονίστριες που είναι εγγονές του.» Τον κόβω στη μέση και του εξηγώ πως επινόησα για τις ανάγκες του διηγήματος έναν γυναικείο χαρακτήρα, τη Σουηδέζα τέως βιολονίστρια Ματίλντε, γνωρίζοντας απλώς ότι η Mathilde Temko και η κόρη που είχε αποκτήσει μαζί της ο Σκαλκώτας μετανάστευσαν κάποια στιγμή στη Σουηδία. Αποδεικνύεται λοιπόν ότι υπάρχουν δύο κιόλας εγγονές του Σκαλκώτα στη Σουηδία, διακεκριμένες βιολονίστριες, σε αντίθεση με τη δική μου φανταστική Ματίλντε που εμπνέει τον αφηγητή και κεντρικό ήρωα του διηγήματος Νίκλας ή Νίκο – το δικό μου alter ego.

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

