ΤΑΙΝΙΕΣ ΑΝΑ ΠΑΡΤΥ (2)

[Χθεσινού πάρτι συνέχεια:] Αφού χόρεψα Ενόλα Γκέι, Πρόντιτζυ, Στέρεο Νόβα και Γιαπωνέζους πληκτράδες που ακούγονται σαν πλυντήρια, μου σύστησαν έναν ηθοποιό: τελικά αντιλήφθηκα ότι ήταν ο τύπος πίσω από το γραφείο στην ταινία No Budget του Ρένου Χαραλαμπίδη, που είχα δει, μετά από τεράστια αναμονή, στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και μετά ξανά σε ντιβιντί. Όταν άκουσε το όνομά μου, ή μάλλον τον τίτλο του πρώτου βιβλίου μου, ανέφερε ότι το είχε στη βιβλιοθήκη του – εδώ που τα λέμε κανείς δεν θυμάται το όνομά μου, μόνο τους τίτλους των βιβλίων μου, διάφοροι άνθρωποι ας πούμε με φωνάζουν Χάπι-Λου, κάτι που, για διάφορους λόγους θα ήθελα να σταματήσει. Ένας από αυτούς: δεν είμαι η χάπι-Λου. Δεύτερος: δεν θέλω να γίνω αυτή. Ένα περιοδικό μάλιστα είχε γράψει ότι έχω ‘κοινότοπο ονοματεπώνυμο’: αλήθεια είναι. Αλλά το No Budget έχω ακούσει ότι είναι λίγο κλεμμένο από μια αμερικάνικη ανεξάρτητη ταινία που δεν έχω δει. Ο ηθοποιός μού πρότεινε να την κατεβάσω για να διαπιστώσω η ίδια πόσο κλεμμένο είναι – αρκετά. Και πρόσθεσε την ατάκα του Μάνου Χατζιδάκι: « Οι μεγάλοι δημιουργοί κλέβουν, οι μικροί μιμούνται». Δεν μου φάνηκε σωστό αυτό στην αρχή, μια και ήταν του Χατζιδάκι, όμως, το εξέτασα – και κατέληξα ότι σημαίνει ότι, όταν κλέβεις κάτι και το εμπεδώνεις το έχεις κάνει δικό σου και το ξεφουρνίζεις μετά, ενώ όταν μιμείσαι, ε, απλά πασαλείβεις, πράγμα που μέσα από το πορτοκαλί οινοπνευματικό πέπλο της στιγμής, ( αμαρέτο-πορτοκάλι σε ψηλό ποτήρι), φάνταζε επαρκής εξήγηση. (Το No Budget μου άρεσε πάντως.) Σημείωσα φεύγοντας να δω τις ταινίες Κινέττα (η πρώτη του Λάνθιμου Γιώργου που έκανε τον Κυνόδοντα) και Σπιρτόκουτο (έχω δει το μισό, καταλάθος, όχι ότι έφυγα στη μέση επειδή δεν το άντεχα όπως συνέβη σε κάποιους. Έχω εξάλλου μεγάλη αντοχή στα κινηματογραφικά και λογοτεχνικά μπινελίκια). Που μου θυμίζει ότι είμαι πια η μοναδική που δεν έχει δει ακόμα τη Στρέλλα – και δεν έχει πάει στις Κούκλες

6 thoughts on “ΤΑΙΝΙΕΣ ΑΝΑ ΠΑΡΤΥ (2)

  1. o Renos X avtegrapse 3ediavtropa to «in the soup» tou Alexandre Rockwell me Steve Buscemi kai Seymour Cassel…

    xairomai pou dev ektimnses tn mapa tou Oikovomidn…

  2. κι ομως εγω! αγαπησα τοοοοσο αυτο το ονομα!
    «Αφού χόρεψα Ενόλα Γκέι, Πρόντιτζυ, Στέρεο Νόβα και Γιαπωνέζους πληκτράδες που ακούγονται σαν πλυντήρια»—ποσο λατρευω τις περιγραφες σου- επίσης πιστεύω ότι είσαι η ιδανική συγγραφέας για να περιγράφει νυχτες- μερη με κοσμο-σκοτεινα παρτυ. οβερ.

  3. Να δείτε το Σπιρτόκουτο!
    Και να μην αισθάνεστε τόσο μόνη που δεν έχετε δει τη Στρέλλα! Ανήκω και ‘γω σε αυτή τη κατηγορία..
    Όλο κάτι συμβαίνει και δεν καταφέρνω να πάω. Το πιο συναρπαστικό ήταν όταν ήμουν εγκλωβισμένος στο τρένο στο σταθμό της Λάρισας, γιατί κάποιος τηλεφώνησε και είπε πως υπάρχει βόμβα στις σήραγγες των Τεμπών.
    Τελικά, αποδείχτηκε φάρσα, και οι φίλοι μου μου έστελναν μηνύματα από την αίθουσα που προβαλλόταν η ταινία.. :/

  4. ο Θεε μου ,μετα απο αυτο το κειμενο…οποτε βαζουν πλυντηριο στο σπιτι,εγω βαζω ποτακι κ …..γουσταρο. εχθες το ακουμπησα επανω (στο πιτσος) ,εβαλα ξηροκαρπια κ το απολαυσα πραγματικα….δεν ξερω ειμαι καλα???? η αληθεια ειναι οτι επηρεαζομαι ευκολα απο αυτα που διαβαζω..αλλα μηπως κατι δεν παει καλα μεσα μου?????

  5. Επιτρέψτε μου να μεταφέρω την παρατήρηση ενός φίλου σχετική με το όνομα σας: και το Thomas Mann είναι κοινότοπο ονοματεπώνυμο (στην Γερμανία τουλάχιστον)

  6. φανταστειτε να είχε κάτι πιο ασυνήθιστο. Χέρμαν (X)έσε, ας πούμε. (Τέρμα πια οι δικαιολογίες λοιπόν. Δεν φταίει το όνομά μου για όλα).

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

