πώς ζει (αυτή) η γράφουσα; (5)

το πράγμα έχει διευθετηθεί ως εξής: ξυπνάω αργά, τρέχω να βρω σπίτι ( στο ίντερνετ, καθημερινά εδώ και τρεις μήνες), τραβιέμαι σε ραντεβού -με ιδιοκτήτες σπιτιών που έχω εντοπίσει στο ίντερνετ- και αφού κλείσω οχτάωρο, τραβιέμαι σε ένα εγκαίνιο, ένα πάρτι, έναν γάμο, έναν χορό, και μετά γράφω μέχρι το πρωί το κείμενο για το ΕΚΕΒΙ και συμπαρομαρτούντα που προκύπτουν και φυλάσσονται για διαφορετική χρήση – λες και δεν είναι αρκετά προχωρημένο το sleep delay face syndrome μου. ‘κιρκάδιο’, το είχε πει ένας γιατρός ύπνου. (ύπνου ή αϋπνίας; υπνολόγος; ή αυπνολόγος;)
νόου σεξ, νάτσουραλι.

Το παρόν κείμενο το έγραψα σε πάρτι γενεθλίων στη νέα ιωνία, τρώγοντας τρεις διαφορετικές τούρτες, σε έναν άγνωστο αλλά φιλικό υπολογιστή φιλόξενου ιδιοκτήτη που με μπούκωνε παγωτίνια ενόσω η κοπέλα του υπεξαιρούσε για χάρη μου τις φράουλες της μίας τούρτας. δεν διαμαρτυρήθηκε κανείς που γράφω και δεν συμμετέχω στο πάρτι. ούτε για το ότι έφαγα τις φράουλες. είπε μόνο η γενεθλιάζουσα: είσαι πολύ φεύγα όμως. θα το εμπεδώσεις στο μέλλον, της υποσχέθηκα. οι περισσότεροι εκεί μέσα ήταν προγραμματιστές. και οι προγραμματιστές το θεωρούν φυσιολογικό να απορροφηθεί κάποιος από το πισί του οποτεδήποτε.

φίλοι με κατανόηση: αυτό χρειάζομαι. μάριε, τ’ ακούς; ο ξένος υπολογιστής είχε και ποντίκι, πράγμα που ο δικός μου δεν έχει, αλλά και πιο γρήγορο ίντερνετ – έτσι συμβαίνει καμιά φορά στην επαρχία: εφόσον η νέα ιωνία είναι κατά τη γνώμη μου μία επαρχιακή πόλη εκτός αθήνας.

έχω φίλους με κατανόηση και όχι μόνο επειδή δε μπορούν να κάνουν αλλιώς. με φιλοξενούν αβέρτα, με ταίζουν, με συντρέχουν όταν κλατάρω δραματικά με ερωτικά θέματα –κάτι όχι σπάνιο- τέλος πάντων, έχω. κάποιοι μου δανείζουν και τα αυτοκίνητά τους. άλλοι δε δανείζουν ούτε τα βιβλία τους. αγαπάνε πιο πολύ τα βιβλία τους. η δικαιολογία είναι ότι κάποτε δάνεισαν σε κάποιον το ‘Αστερίξ Ολυμπιονίκης’ στην παλιά μετάφραση και τους το γύρισε με μια στρόγγυλη στάμπα από φλιτζάνι καφέ: εδώ πρόκειται για τραύμα που δικαιούσαι να αναφέρεις στον ψυχαναλυτή σου. και να βάλεις τα κλάματα μόλις το αναφέρεις στον ψυχαναλυτή σου.

οι συγγραφείς χρειάζονται φίλους με κατανόηση. όχι ότι δεν χρειάζονται όλοι φίλους. αλλά για τους συγγραφείς είμαι σίγουρη, ότι έχουν λίγο παραπάνω ειδικές ανάγκες. έχω υπόψη συγγραφέα που επιβιώνει από ταπεράκια φίλων. δεν βράζει ούτε αυγό. όχι εγώ, εγώ μαγειρεύω και γουστάρω. αυτό συμβαίνει μάλλον επειδή είμαι λαίμαργη. δε θέλω όμως να νομίσετε ότι είμαι καβατζόπ…
μάλλον δεν τις ήθελε κανείς: για τις φράουλες λέω…

8 thoughts on “πώς ζει (αυτή) η γράφουσα; (5)

  1. Τα ενοίκια πέφτουν τουλάχιστον λόγω της «κρίσης»;;
    Είναι πολύ όμορφο να έχει κάποιος φίλους που τον καταλαβαίνουν. Είναι όμορφο να έχει φίλους γενικά. Να είναι και πολλοί. Αλλά άμα τον καταλαβαίνουν δεν πειράζει να είναι μόνο πέντε.
    Μια φίλη δεν μου δανείζει τα βιβλία της για να μην τα ανοίξω πολύ και κάνω τσάκιση στη ράχη τους. Μια άλλη για να μη τσακίσω κατά λάθος κάποια απ’τις σελίδες μιας και διαβάζω ξαπλωμένος ή σε διάφορες άλλες στάσεις. Οπότε, συμπάσχουμε..
    Εγώ πάλι δανείζω όλα μου τα βιβλία δεξιά κι αριστερά, με αποτέλεσμα να χάνονται. Δεν πειράζει όμως. «Τα καλά βιβλία είναι τα φθαρμένα και τα πολυχρησιμοποιημένα»
    (το ‘πε η Σώτη Τριανταφύλλου στην παρουσίασή της στη Θεσσαλονίκη.)
    Μπορεί να είναι και τα χαμένα..

  2. τελικα, ειτε προκειται για ερωτες ειτε για ευρεση σπιτιων το ιντερνετ ειναι μια μεγαλη φουσκα…

    ειναι τοσο παρηγορο να βρισκεις καποιον που σαβουρωνει φαγητο χωρις ενοχες… χανεται η απολαυση αλλιως…

  3. καθώς και τα κλεμμένα. κάποτε διέρρηξαν διαμερισμα φιλης και πήραν μια κάμερα, μια τηλεόραση και ένα χαπι λου. ηλεκτρικά αντικειμενα μεγαλυτερης αξίας τα αφησαν. η φίλη μου ακόμα το λεει. μα τι στο καλό το ήθελαν το χάπι λου;

  4. Μπορεί να ήταν θαυμαστές και να τους έλειπε από τη συλλογή τους.. :p
    Ή μπορεί να τους άρεσε το εξώφυλλο..
    Ή μπορεί η φίλη σας να έκρυβε λεφτά μέσα στο βιβλίο, να τα βρήκαν και να τα πήραν μαζί με το βιβλίο..

  5. όχι, δεν πέφτουν ακόμα τα νοίκια.

    ναι, ειναι ωραία να σαβουρώνεις χωρίς ενοχές. Τις μισές φορές έχω ενοχές. Τις άλλες μισές όμως…

  6. ουτε γω δανειζω βιβλια. πως νομιζεις οτι απεκτησα τα δικα μου;

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

