οπτικώς ινώδη μηνύματα (6)

Ευτυχώς που υπάρχει το ίντερνετ. Αλλιώς, στην ερημιά και απομόνωση όπου ζούσα ανυποψίαστη μέχρι πρόσφατα (τώρα ζω στο γκέτο) δεν θα λάβαινα καθόλου επανατροφοδότηση από τους αναγνώστες μου – δεν είναι ακριβώς ερημιά η Μυτιλήνη, αντιθέτως, είναι όλο ζωντάνια – παρ’ όλα αυτά ερημιά. Υπάρχει όμως (το ίντερνετ) και έχω λάβει ένα σωρό φοβερά ιμέιλ, τα περισσότερα από τα οποία εκθειάζουν το έργο μου ή εμένα, καμιά φορά σε πρώτο πρόσωπο. Συνήθως αναφέρουν ποιο βιβλίο μου προτιμούν και με μπινελικώνουν που δεν γράφω κι άλλο. Δηλαδή με παροτρύνουν να κάνω περίπου το μόνο πράγμα που θέλω να κάνω. Το γράψιμο εννοώ. (Μ’ αρέσει και ο χορός, το κολύμπι, τα κατακόρυφα στην άμμο, το τραγούδι, η ανάγνωση λογοτεχνίας και κόμικς).
Το πιο διασκεδαστικό δημοσιεύσιμο ιμέιλ που πήρα ήταν μάλλον αυτό, που έλαβα μόλις βγήκε το ‘Όλα τα μήλα’: γέλασα πολύ, διότι πάνω από ένας άνθρωποι μου έχουν πει ότι έχουμε παρόμοιο χιούμορ. Είμαι φαν του Χρηστίδη: μου άρεσαν ειδικά το Μπορορό και Τα Χαστουκόψαρα. Ας σημειωθεί ότι τον Λένο Χρηστίδη δεν τον έχω δει ποτέ στη ζωή μου.

«Αλήθεια βγάζεις νέο βιβλίο;
Αν είναι έτσι, καλή επιτυχία.
Κατά τη γνώμη μου θα είχε πλάκα να τα έφτιαχνες με τον Λένο τον Χρηστίδη, ή ίσως να τα είχες παλαιά γιατί τώρα πια πέρασαν τα χρόνια. Τα δικά μου, όχι τα δικά σας. Θα είχε πλάκα που λες και να είχατε γράψει ένα βιβλίο με συζητήσεις σας κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος. Βασικά μετά το σεξ ήθελα να πω αλλά μετά μου φάνηκε πολύ αγενές να λέω τέτοια σε μια άγνωστη κυρία. Τέλος πάντων βρήκα τη διεύθυνσή σου γιατί έψαχνα στο δίκτυο μια καταπληκτική καρτ ποστάλ που είχες βάλει έναν χαρακτήρα σου να γράψει από ένα εξωτικό νησί προς τους πρώην συναδέλφους του. Στο ‘Σχεδόν Σούπερ’. Φανταστικό κείμενο αυτό. Το ευχάριστο, για σένα, είναι πως μάλλον δεν υπάρχει στο internet οπότε θα πρέπει να ψάξω ξανά για το βιβλίο.

Σ’ ευχαριστώ για την όμορφη παρέα που μου έχουν προσφέρει τα βιβλία σου,
Αλέξανδρος »

6 thoughts on “οπτικώς ινώδη μηνύματα (6)

  1. Xρωσταω αιωνια ευγνωμοσυνη στα χαστουκοψαρα… το κανα δωρο σε μια κοπελλια, μαζιμε τη μητρικη γλωσσα του Αλεξακη… κι ημασταν μαζι για μια δεκαετια

    τι κριμα που δεν ανακαλυψα τη χαπι λου νωριτερα.. πες το μ’ενα βιβλιο… ειναι το φορτε μου

  2. πολύς κόσμος μασάει με βιβλία. εγώ για παράδειγμα.
    αν χρησιμοποιήσεις το ‘χάπι Λου’, πες μου τι έγινε!

  3. κωστα: ‘αιώνια’ ευγνωμοσύνη για μια σχέση δέκα χρόνων; μήπως να κρατήσετε λίγη (ευγνωμοσύνη) και για την επόμενη;

  4. συγχωρέστε τον αδαή αλλά τα χαστουκόψαρα είναι εκείνα που χρησιμοποιούσε ο Αλφαβητίξ όταν ξεσπούσαν καυγάδες;

  5. χιχι. εκείνα ήταν απλά, καθημερινά χαστουκόψαρα. όχι ‘τα’ χαστουκόψαρα.

  6. Ναι γειά σας! Πολύ τιμητικός αυτός ο τίτλος :
    «Το πιο διασκεδαστικό δημοσιεύσιμο ιμέιλ που πήρα» αν κ αυτό το «δημοσιεύσιμο» κεντρίζει ιδιαίτερα την περιέργεια, δλδ στα άλλα τι άραγε σου γράφουν κ δεν μπορείς να τα δημοσιεύσεις…;
    Πάντως, για να είμαι κ εγώ στο πνεύμα, «Τα κατακόρυφα στην άμμο» που αναφέρεις θα ήταν μια χαρά τίτλος για βιβλίο ή έστω κεφάλαιο…

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

