Φταίει το δαιμόνιο (2)

Χτυπά το κουδούνι, σηκώνομαι, ανοίγω και βλέπω μπροστά μου τη Σαπφώ Νοταρά.
«Γιατί δεν μιλάς;» μου λέει και με αφήνει άγαλμα.
«Να πω τι;» ψελλίζω.
«Αυτό που σε τρώει…»
«Μα λένε τέτοια πράγματα εδώ;»
«Είσαι χαζό παιδάκι μου, ό,τι θες θα πεις. Είσαι ή δεν είσαι ο συγγραφέας του δεκαπενθήμερου;»
«Έχεις δίκιο μααα…»
«Μαμάκια! Άντε ρίξτο, γιατί αν δεν το κάνεις εσύ, θα αναλάβω εγώ. Και τότε, ξέρεις καλά τι θα γίνει… Μπουρλότο!»
Μου την αμολά, λοιπόν, κι εξαφανίζεται μες στους καπνούς και τα ντουμάνια. Δεν έχω άλλη επιλογή, θα μιλήσω ανοιχτά.
Δεν φταίω εγώ, με απειλεί η Σαπφώ.

Τα μάθατε τα νέα;
Τέρμα η Βουλή.
Από δω και μπρος μόνο διατάγματα.
Σας παραθέσω, λοιπόν, τις σατανικά επίκαιρες τελευταίες φράσεις «του 13ου υπογείου». Του πρώτου μου μυθιστορήματος που εκδόθηκε τον Φεβρουάριο του 2009.
Επιλογή-επιμέλεια κειμένου Σαπφώ Νοταρά.

[…]
Διέσχισαν την μαρμάρινη πλατεία και στάθηκαν μπρος στη Βουλή. Ποια Βουλή δηλαδή; Την πρώην Βουλή…
«Πάλι καλά που η Εταιρία New Bios φρόντισε να την αξιοποιήσει», είπε ο Γιώργος, γεγονός που έκανε τον Αντρέα να απορήσει.
Γνώριζε ότι το εμπορικό κέντρο είχε απλωθεί σχεδόν σε όλη την πόλη και είχε εξαγοράσει πολλά δημόσια κτίρια, αλλά πώς ήταν δυνατό να του είχε ξεφύγει, πως η Βουλή είχε αλλάξει χρήση.
«Δηλαδή, τι θες να πεις;» ρώτησε σε έντονο ύφος τον Γιώργο. «Δεν έχουμε πλέον Βουλή;»
«Έγινε μουσείο!» παρενέβη η Αργυρένια κι έπεσε στην αγκαλιά του αγαπημένου της. «Ήταν πολύ καλή ιδέα, αγάπη μου. Είπαν ότι θα βοηθήσει πολύ και τον τουρισμό».
«Μουσείο, τι είδους μουσείο;»
«Μουσείο εμπορίου και διαφήμισης», παρενέβη ο Γιώργος. «Στον πρώτο έχει μια φοβερή έκθεση νομισμάτων απ’ την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Στο δεύτερο όροφο έχει τις καλύτερες διαφημίσεις της χρονιάς. Η απόλυτη τέχνη της εποχής μας, φίλε. Είπαν ότι κατά καιρούς θα φέρνουν κι εκθέσεις απ’ το εξωτερικό.»
[…]

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

