Αφετηρία των περιπλανώμενων συγγραφέων. Προορισμός άγνωστος. Αγαπητοί συγγραφείς πριν κατευθυνθείτε προς τις αποβάθρες για να επιβιβαστείτε στους συρμούς της Λογοτεχνίας είναι υποχρεωτική η επικύρωση της συγγραφικής σας τάσεως στα Επικυρωτικά Μηχανήματα. Πραγματοποιείται διαρκής έλεγχος από εξουσιοδοτημένους φιλολόγους και κριτικούς λογοτεχνίας, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν οι συγγραφείς έχουν στην κατοχή τους έγκυρο τίτλο συγγραφικής τάσεως. Η Λογοτεχνία εντός ολίγων λεπτών καταφθάνει στην αποβάθρα. Στην περίπτωση που κάποιος συγγραφέας δε διαθέτει έγκυρο τίτλο συγγραφικής τάσεως, του επιβάλλεται πρόστιμο που αντιστοιχεί σε πολλαπλάσια συγγραφική άσκηση της προβλεπόμενης. Στοχάζεστε πάντοτε και μη χαζεύετε στο χώρο της αποβάθρας. Αν συνοδεύετε κάποιον ήρωα, μπαίνετε και βγαίνετε στη Λογοτεχνία μαζί του. Κινηθείτε προς το σημείο όπου δεν υπάρχει συνωστισμός. Σταθείτε δεξιά ή αριστερά από την έμπνευση για να βγουν οι συγγραφείς που επιθυμούν να αποβιβαστούν και στη συνέχεια επιβιβαστείτε. Εάν ακούσετε τον χαρακτηριστικό ήχο για το κλείσιμο της εμπνεύσεως απομακρυνθείτε από τη Λογοτεχνία και μη προσπαθήσετε να επιταχύνετε για να εισέλθετε στη Λογοτεχνία προλαβαίνοντας το κλείσιμο της εμπνεύσεως. Εάν υπάρχει συνωστισμός στα κείμενα που βρίσκονται κοντά σας, προχωρήστε στα επόμενα. Συνήθως ακολουθούν κείμενα όπου υπάρχουν λιγότεροι συγγραφείς και θα είστε πιο άνετα. Εάν βρίσκεστε στην αποβάθρα και υπάρχει έκτακτη ανάγκη, χρησιμοποιείστε το Τηλέφωνο Κινδύνου Συγγραφέων που υπάρχει στους Φιλολογικούς Σταθμούς. Πατήστε το κόκκινο κομβίο έκτακτης ανάγκης και μιλήστε με τον Υπεύθυνο της Λογοτεχνίας. Ακολουθείστε τις οδηγίες του. Προσοχή: Η άσκοπη χρήση του διώκεται ποινικά. Εάν αντιληφθείτε κάποιο συγγραφέα στην τροχιά κίνησης της Λογοτεχνίας, πατήστε το κόκκινο κομβίο που βρίσκεται στα άκρα της κάθε αποβάθρας και διακόπτει τη συγγραφή των κειμένων. Προχωρείτε προς στο κέντρο της Λογοτεχνίας και αφήνετε χώρο για τους υπόλοιπους συγγραφείς. Μέσα στα κείμενα, εάν παραμένετε χωρίς λέξεις, να κρατείστε από τις λέξεις που υπάρχουν στη οροφή. Μη στέκεστε πολύ κοντά στις κοινοτοπίες, μη στηρίζεστε πάνω τους. Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, χρησιμοποιείστε το Σήμα Κινδύνου Συγγραφέων. Τραβήξτε τη γραφίδα προς τα κάτω για να μιλήσετε με τον Οδηγό της Λογοτεχνίας. Ακολουθείστε τις οδηγίες του. Προσοχή: H άσκοπη χρήση της διώκεται ποινικά. Μην προσπαθείτε να παραβιάσετε την έμπνευση. Μην αντιγράφετε και μην επαναλαμβάνεστε στους χώρους της Λογοτεχνίας. Μην καταναλώνετε καλολογίες. Είναι πιθανό κάποιος να γλιστρήσει πατώντας σε λιπαρά απορρίμματα. Μην τρέχετε, μην κάνετε φασαρία και μην παίζετε με τον εξοπλισμό στους χώρους της Λογοτεχνίας. Εάν αντιληφθείτε κάποιο ξεχασμένο κεφάλαιο ή ξεχασμένη παράγραφο ή πρόταση μην την αγγίξετε. Μπορεί να είναι κάτι επικίνδυνο. Το ταξίδι προσφέρεται και αντίστροφα, για τα κείμενά σας, με τους συρμούς του Συγγραφέα. Σας ευχόμαστε ένα καλό και άνετο ταξίδι. Επόμενη στάση των Αναγνωστών.
«Στην στάση Αναγνωστών», περιμένοντας,στην αποβάθρα φθάνει ο συρμός.Εκτατο δρομολόγιο. Διέκρινα ενα συγγραφέα ανάμεσα σε τόσους μπροστά στην πόρτα. Δημιουργικός, με μοναδική έμπνευση, ταλαντούχος, ποιητικός, ευαίσθητος πρωτότυπος, με φαντασία και ποιότητα στήν γραφή του, με την ίδια ακριβώς γλώσσα αυτή που έδωσαν στον Ελύτη,την Ελληνική. Ηταν ακριβώς αυτός που έψαχνα εδώ και καιρό.Με άρπαξε απο το χέρι και με τράβηξε μέσα στον συρμό.»Ειναι μάταιο να περιμένεις σε μια αποβάθρα και να βλέπεις μόνο τους συρμούς να περνούν μπροστά σου. Αποφάσισε να κάνεις το ταξιδι μαζι μας» είπε.Και το κάνω. ΕΥΓΕ Κύριε Παναγιωτίδη. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
Άννα Μαρία Γραμμένου! Διακρίνω φλέβα δημιουργική. Τελικά το παραπάνω κείμενο το γράφαμε μαζί και δεν το γνώριζα. Όταν και αν κάποτε το ενσωματώσω σε κάποια έντυπη συλλογή διηγημάτων, θα συμπεριλάβω και τη δική σας συνέχεια και το δικό σας όνομα. Θα αφαιρέσω βέβαια το «εύγε» από κεκτημένη σεμνότητα αλλά θα το προσθέσω σε σας.
Μπράβο κύριε Παναγιωτίδη και κυρία Γραμμένου για το ωραίο ταξίδι. της ξεχειλιζούσης ευαισθησίας. Πειράζει όμως που εγώ, και να τρέχω θέλω, και να κάνω φασαρία, και προπαντός να παίζω με τον εξοπλισμό της Λογοτεχνίας? Και τι πρόστιμα είναι αυτά με τα οποία μας απειλείτε διαρκώς, κύριε Παναγιωτίδη? Εγώ πληρώνω όσο όσο αρκεί να κάνω το κέφι μου, αυτό είναι γνωστό τοις πάσι. Και να σας πω κάτι? Κανένα εισιτήριο δεν επικυρώνω. Προτιμώ το ασφυκτικό καρδιοχτύπι, το ρίσκο του ελέγχου. Και κάτι άλλο: είμαι ένας άστεγος της Λογοτεχνίας. Στους μεγάλους χιονάδες την πέφτω με την κουβερτούλα και τα χαρτόκουτά μου σε μια γωνιά στο όγδοο επίπεδο υπογείως να ζεσταθώ. Κι ας με κοιτάν από δίπλα περιφρονητικά οι Κύριοι Συγγραφείς με τα γυαλιστερά σκαρπίνια και τα ωραία καμηλό που ανεβοκατεβαίνουν χορτάτοι από κριτικές στα βαγόνια. Στο μαγκάλι θα καίω τα χειρόγραφα και το μυαλό μου για να ζεστάνω την κοκαλωμένη ψυχή μου. Και για να ξέρετε: διανυκτερεύω αιώνες.
Ποιόν ήρωα συνοδεύουν οι συγγραφείς; ποιόν Κόσμο προτεινουν στους ήρωες τους; είμαστε εμεις οι ηρωές τους; εμείς το κοινό; Βλέπω τον Ντικενς να κατεβαίνει τις σκάλες του Μετρό, συνοδευόμενος από τον κ. Πικγουικ, και ο Τολστόι συνοδεύει ανήσυχος την Αννα στις ράγες, αν και τις το έχει πει από καιρό, οτι αυτό μπορει να συμβεί. Απλώνει το χέρι τη τελευταία στιγμή για να τη συγκρατήσει τελικά, αλλάζει τη χειρονομία σ’ ενα απλό αποχαιρετισμό;, Ποιόν ήρωα συνοδευετε εσεις κ. Παναγιωτίδη; Νομίζω προμοτάρετε τον πολυσχιδή, δημιουργικό εαυτό μας, τη φαντασία, στο χιονισμένο τοπιο της λευκής σελίδας. θενξ για ευκαιρία.
Τώρα που αναρτήθηκε το ένατο και τελευταίο κείμενό μου στο blog του ΕΚΕΒΙ, μπορώ να πω ότι είναι αφιερωμένο στη φίλη Τίνα που την πέφτει με την κουβερτούλα της και το χαρτόκουτό της υπογείως, που επιβιβάζεται χωρίς εισιτήριο στο συρμό και καίει τα χειρόγραφά της για να ζεσταθεί.
Ηταν και τα εννεα ΥΠΕΡΟΧΑ! Ευχαριστούμε φίλτατε! Ευχομαι συντομα την επιστροφή σας εδω, γιατί αυτό μας δίνει ιδιαίτερη χαρά και τροφή λογοτεχνική!
Πραγματικά πάρα πολύ ενδιαφέροντα και εξαιρετικά όλα όσα αναφέρονται.
Ευχαριστώ που μου υποδείχθηκε η ιστοσελίδα αυτή.
με παίρνω απ’ το χέρι.. συνοδός ανηλίκου! μπαίνουμε στο συρμό χωρίς τους απαραίτητους τίτλους.. το πρόστιμο του πιτσιρικά ποιος θα το πληρώσει;
Και πώς ν’ αντισταθώ σ’ αυτόν τον συνειρμό; συγνώμη, συρμό ήθελα να πω… Κολλημένοι όλοι στην στάση των Αναγνωστών λοιπόν. Υπάρχει μια μυστηριώδης καθυστέρηση. Πανικός γίνεται. Κόσμος περιμένει να μπει και αυτοί που είναι μέσα δεν λένε να βγούν. Κάποιοι έκαναν γνωριμίες, όπως η κυρία Γραμμένου και κάποιοι άλλοι, όπως η κυρία Χρηστίδη, έχασαν την υπομονή τους και τα έβαλαν με τον οδηγό του συρμού, τον κύριο Παναγιωτίδη. Εγώ μόνος, κάνω στην άκρη την γενειάδα μου, να κάνω χώρο στον συρμό για τον κύριο Παπαχαραλάμπους, που μόλις ανακάλυψε την στάση των Αναγνωστών. Με την άδεια του κυρίου Παναγιωτίδη βεβαίως… Ευχαριστούμε πολύ!